Post by tittuirirwyaber on Feb 23, 2022 9:13:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Woodturning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Woodturning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator munten ▞▞▞
▞▞▞ Woodturning 2022 version ▞▞▞
Woodturning Simulacijske igre lqnt
Ik heb deze app net geïnstalleerd, maar het lijkt erop dat ik hem moet verwijderen omdat hij elke keer crasht als ik hem probeer te gebruiken. Ik heb geluk als het het introductiescherm haalt voordat ik plotseling terugkeer naar het startscherm van mijn telefoon. Ik heb geprobeerd de cache en de gegevens te wissen, maar kreeg dezelfde resultaten. Tenzij iemand me een suggestie kan geven om te proberen, kan dat het probleem oplossen. Ik zeg niet dat dit een slechte opzet is en doe geen moeite. Gewoon zeggen wat 'ik' ervaar.
Duurt erg lang
Woodturning Simulator bwzn
Veel reclame
Ik vind het heel leuk. In het begin was het moeilijk, maar toen ik het eenmaal onder de knie had, is het een best leuk spel. Laat misschien de optie toe om in te zoomen en meer nauwkeurigheid met de spuitverf en het zou perfect zijn.
Bekijk een advertentie tussen elke stap. Bekijk een advertentie om vooruitgang te boeken. Bekijk een advertentie voordat u een advertentie kunt bekijken. Ligt het aan mij of zijn de games die worden geadverteerd van extreem lage kwaliteit? Het verwijderen van advertenties kost $ 3,50. low-efir spel dat meer geld wil dan jij om het te spelen.
Ik hou van dit spel eerlijk gezegd. Ik was onder de indruk dat ik nog een valse advertentie verwachtte, maar ik werd niet teleurgesteld. Repareer het verfsysteem en maak het geld ook iets waard. Misschien andere gevormde beitels? Dan geef ik de volledige beoordeling.
Veel te veel reclame om gek van te worden
Het spel is ongetwijfeld leuk.Maar je hebt 3 advertenties per item dat je maakt. Je verdient al dit geld dat je niet nodig hebt omdat je video's kunt bekijken voor de andere stencils. Je kunt je werk niet omdraaien, dus het is bijna onmogelijk om het precies te krijgen zoals het zou moeten zijn. Je krijgt ook nooit nieuwe tools om te gebruiken. De game heeft potentie, maar heeft ook wat werk nodig.
Super tof maar wel jammer dat er dierentuin veel reclame is dus daarom maar 3 sterren sorry
Fatsoenlijke monteur op de beitel en "spons". Echter, Vreselijke spuitverf, en ze gooien zoveel mogelijk extra stappen in om de advertenties te spammen tot het punt dat het spel het niet waard is. Ik speelde 4 verschillende niveaus en verveelde me zodra je er doorheen kunt rennen en het zijn in wezen 50% advertenties, 50% spel
Het spel stinkt
Echt een leuk spel voor mensen met adha ik woord er rustig van een heelen veel groeten jace
goed concept, ik vind het erg leuk om te spelen. hoewel als we meer controle hadden over het draaien en aan welke kant we snijden (zodat we klauwplaten kunnen krijgen die niet aan de andere kant worden gesneden, idk of het een storing in mijn telefoon is of wat dan ook, maar ik heb moeite om het hele ding te knippen). ook een meer nauwkeurige schilderoptie zou op prijs worden gesteld. ten slotte zou iets om je verdiende geld uit te geven een goede zaak zijn om toe te voegen, misschien aan meer snijgereedschap, kleuren of verfontwerpen.
Kijleuk mane en vrouwe
Echt een heel leuk spel alleen als je verder wilt krijg je de hele tijd een reclame Maar voor de rest echt een leuk en bevredigend spel
Bovenkant
Woodturning Simulátory nypt
Het zou me spijten dat ik een 2 $ tar gaf, maar het is echt teleurstellend als je niet genoeg hebt van een real-life simulatie van een breder scala aan toolsets. En een observatie, het zou ook leuk zijn geweest om de beitel daadwerkelijk in het materiaal te "horen". De graphics zouden op gelijke voet kunnen staan als het 3D-effect er niet was geweest. bijna $ 4 om advertenties te laten verwijderen is een beetje hoog gezien de nadelen. "Ik weet zeker" dat er verbeteringen komen, anders wat heeft het voor zin om mensen te laten blijven spelen??
Goed spel
Het is een leuk spel, maar het heeft geen geluid als het geluid heeft, het was een spel met 5 sterren en er zijn heel veel advertenties
goed
HET IS LEUK! Ik geniet ervan. Het is op een bepaalde manier realistisch, maar op andere manieren onrealistisch. Ik hoop dat deze recensie niemand heeft geholpen.Tenzij het dat deed, in welk geval ik je moet vertellen, is houtdraaien en draaien in het algemeen leuk.
Iedereen die dit meer dan 1 ster geeft, is krankzinnig. 3 advertenties voordat ik zelfs maar 1 item af had. Ben je me potverdorie in de maling aan het nemen. Zoals gewoonlijk wordt elk spel van voodoo verpest door de waanzinnige hoeveelheid advertenties.
Hoewel het spel zelf leuk is om te spelen, zijn er VEEL te veel advertenties. Serieus, elke keer dat je naar het volgende deel van het doel klikt, zoals het verplaatsen van beitels naar de spons, is er een advertentie voor, dit gebeurt elke keer dat je op die pijlknop klikt om verder te gaan naar de stap van het doel. Ik begrijp dat je advertenties moet weergeven zodat je geld kunt verdienen, maar dit is te overdreven. U bekijkt in wezen elke 20-60 seconden een advertentie, afhankelijk van hoe lang het duurt voordat u bij de volgende stap bent.
Leuke spel had het goed snel uitgespeeld
Ik vind het een leuken game maar veel reclames
Advertenties, advertenties, advertenties, advertenties, elke keer dat je ergens op klikt om naar de volgende stap te gaan, moet je advertenties bekijken en wachten tot ze zijn afgeteld. Ik denk dat ik bij het eerste kleine demoproject dat ik had ongeveer 10 advertenties moest bekijken voordat ik het kon afmaken om te zien of ik de app leuk vond. Ze kunnen je op zijn minst een paar laten proberen om je verslaafd te krijgen voordat ze je met zoveel advertenties neerslaan. In feite ben ik dit hele verhaal aan het schrijven, ik wacht op het einde van een advertentie.
Het spelidee is geweldig. Maar nadat u uitgesneden bent wanneer de consument u vraagt om te snijden, is er geen advertentie. Dan moet je een spons gebruiken op de gesneden vorm. Om verder te gaan is er nog een advertentie. Dan kun je het schilderen. Daarna komt er een advertentie. Als laatste kun je een stencil op de verf gebruiken. Daarna komt er een advertentie. Ik zou dit spel blijven spelen, maar er zijn gewoon veel advertenties.
Wel een leuke app maar om de seconde krijg je stedds reclame 😤
Mooie graphics, geweldige fysica, fysiek interactief, maar zoveel verdomde advertenties na elke fase Door in vliegtuigmodus te gaan, worden ze verwijderd, maar het is vervelend om mee om te gaan
FreezeTag Online Arcade uoqr
Geweldig spel voor mijn kinderen, mijn man heeft een draaibank en ik laat mijn 8 of 9-jarige de draaibank niet gebruiken. Ondanks de vele toevoegingen is het nog steeds een leuk spel. Omhoog
Vermakelijk
leuk
Soms schopt het je terug en verlies je al je werk als je naar een advertentie kijkt. Ook als mensen je bellen en je antwoordt, wordt je uit het spel geschopt, dus dan moet je je spel opnieuw opstarten, soms ook als je een sms beantwoordt, wordt je eruit gegooid en is de kwaliteit behoorlijk slecht en soms schopt het je zonder reden eruit Ik vertel jullie gewoon de waarheid dat de kwaliteit beter kan, maar soms kan het je gelukkig maken.
Gewoon een excuus om advertenties te blijven tonen. Voordat je iets voltooit, heb je ongeveer 4 keer zoveel advertenties gezien als speeltijd. Niet in verhouding.
Ik heb het geld betaald voor geen advertenties. Er zijn nog steeds dezelfde advertenties. Dit is een complete oplichterij. Repareer het of geef mijn geld terug! Betaal niet in dit spel!
Woodturning Simulacijske igre ril
Dit is een leuk spel, maar er is niet veel aan. Je snijdt steeds weer hetzelfde handjevol items en de voortgang stopt op niveau 28 wanneer het spel schijnbaar stopt met het tellen van XP. Een beetje meer moeite zou dit spel een prachtige manier maken om wat tijd door te brengen, maar in de tussentijd is het gebrekkig.